výrobce: | Millers Oils |
Katalogové číslo: | 79135 |
EAN: | 5024081791355 |
Dostupnost: | Na Skladě |
cena bez DPH: | 1 419 Kč |
1 717 Kč |
Špičkový minerální motorový olej pro auto a moto veterány. Vysoce kvalitní základové oleje na bázi rozpouštědlových rafinátů obsahující citlivě přidaná aditiva redukující opotřebení a zamezující oxidaci.
APLIKACE:
Pro benzínové i naftové motory poválečných vozů a motocyklů, až do začátku 80. let. Vhodný rovněž pro ostatní historické stroje, které byly ve své době provozovány s vícerozsahovými oleji.
UŽIVATELSKÉ VÝHODY:
• Efektivní mazání za všech provozních teplot.
• Vylepšení tlaku oleje.
• Menší ubývání oleje, ideální rovněž pro motory s velkým nájezdem kilometrů.
• Špičková ochrana proti korozi a opotřebení.
• Tišší chod motoru.
• Classic Performance 20w50 je koncipován speciálně pro požadavky starších motorů s originálními těsnícími prvky.
• Obsahuje vysoký podíl ZDDP aditiv na bázi zinku.
• Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
VÝKONOVÝ PROFIL:
• API SJ, CF
CHARAKTERISTIKA:
SAE viskozita: 20w50
Hustota při 15°C: 0.883
Kinematická viskozita při 100°C: 18.5cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 156.8cSt
Viskozitní index: 133
Bod skápnutí: -15°C
Bod vzplanutí: >200°C
UPOZORNĚNÍ:
* Pro upravené motory, nasazení v historickém motorsportu a dlouhé jízdy v horkém období doporučujeme polosyntetický motorový olej Classic Sport 20w50 nebo NANODRIVE Classic High Performance 20w50 NT.
* Kvalita olejů typu 20w50 je velice rozlišná. Normy SAE jsou pouze přibližné a vždy nevyjadřují přesnou kvalitu daného oleje. Některé takzvané „20w50“ oleje jsou ve studeném stavu výrazně hutší, což vede při kritické fázi zahřívání motoru ke zvýšenému opotřebení. V zahřátém stavu jsou nekvalitní oleje naopak řidší, čímž kleasá tlak oleje a snižuje se ochrana agregátu.