APLIKACE
Vhodný pro motory vyžadující olej ACEA A5/B5 nebo A1/B1, zejména Volvo a celou řadu evropských i asijských automobilů.
UŽIVATELSKÉ VÝHODY
- Vyšší výkon a krouticí moment díky oceňované nízko-třecí technologii NANODRIVE a syntetickým esterům, dosud používaným zejména v olejích pro motorsport.
- Esterový olej typu Full SAPS v kombinaci s technologií NANODRIVE poskytuje ultimátní ochranu motoru.
- Výrazné snížení tření a opotřebení součástí.
- Okamžitý nástup mazání po startu motoru díky použitým syntetickým esterům a low-friction technologii nanočástic NANODRIVE.
- Ideální olej pro Track days: poskytuje maximální ochranu motoru, umožňuje bezpečné využití jeho maximálního výkonu a zároveň splňuje uvedené normy a standardy OEM, včetně délky výměnných intervalů při běžném civilním používání.
- Koeficient tření při zahřátí motoru rapidně klesá, což výrazně přispívá ke snížení spotřeby paliva a redukci výfukových zplodin.
- Vyšší spolehlivost motoru, ochrana proti opotřebení součástí a snížení rizika mechanické závady.
- Celkové provozní náklady se sníží díky nižší spotřebě paliva a delší životnosti komponentů.
- Nižší provozní teplota oleje.
- Ideální pro motory vozů se systémem start-stop, které jsou extrémně namáhané opakovanými starty.
- Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii - originál firmy Millers Oils Ltd.
VÝKONOVÝ PROFIL
- ACEA A5/B5, ACEA A1/B1
- Volvo VCC 95200377
- Vhodný pro motory mnohých asijských výrobců, vyžadující olej viskozity 5w40 včetně Daihatsu, Honda, Hyundai, Infiniti, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki a Toyota.
CHARAKTERISTIKA
SAE viskozita: 0w30
Hustota při 15°C: 0.844
Kinematická viskozita při 100°C: 10.2cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 56.0cSt
Viskozitní index: 173
Bod skápnutí: -48°C
Bod vzplanutí: 220°C
HTHS: 3.0 mPa.s
TBN: 10.0 mg KOH/gm
Diskuze je prázdná.
Přidat příspěvek do diskuze
K produktu zatím nikdo recenzi nenapsal