Převodovky v užitkových vozidlech, SUV, nákladních vozech a dodávkách zejména těch, které se používají pro vlečení jsou vystaveny zvýšené zátěži a vyšší teplotě. Zvýšené teploty způsobují rozpad tekutin, což způsobuje poškození kontaktů a tvorbu kalů a usazenin. Tento problém je horší v moderních převodovkách s větším počtem převodů.
AMSOIL Signature Series Synthetic Automatic Fluid byl speciálně navržen tak, aby odolal težkému tažení, zvýšené teplotě a náročnému terénu.
Vlastnosti:
- Neobsahuje vosk a poskytuje mimořádné vlastnosti za studena
- Pomáhá zlepšit odezvu řazení, účinnost a dobu zahřívání
Charakteristika:
Kinematická viskozita při 100°C: 7.5 cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 38.5 cSt
Viskozitní index: 165
Bod skápnutí: - 53°C
Bod vzplanutí: 234°C
Použití:
Doporučeno pro převodovky, hydrauliku, posilovače řízení a další aplikace, které vyžadují některou z následujících specifikací:
- Allison C-4, TES-389
- BMW 7045E, 8072B, LA 2634, LT 71141
- Chrysler ATF+4, MOPAR ASRC, 68089195AA, 68049954AA
- Ford MERCON, MERCON V, ESP-M2C166-H, FNR5, M2C924-A, XL-12
- GM DEXRON II, DEXRON III, AutoTrak II
- Honda/Acura ATF-Z1
- Hyundai/Kia SP-II, SP-III, Red-1
- IDEMITSU K17
- JASO 1A
- JWS 3309, 3314, 3317
- MAN 339 Type V-1, 339 Type V-2, 339 Type Z-1, 339 Type Z-2, 339 Type Z-3, 339F
- Mazda ATF-M III, ATF-MV, F-1
- Mercedes Benz 236.1, 236.2, 236.3, 236.5, 236.6, 236.7, 236.9, 236.10, 236.11, 236.81, 236.91
- Mitsubishi SP-II, SP-III, ATF-J2; Nissan Matic-D, Matic-J, Matic-K, 402
- SAAB 3309
- Shell 3403, LA 2634
- Subaru ATF, ATF-HP
- Suzuki 3314, 3317
- Texaco ETL-7045E, ETL-8072B, N402
- Toyota Type T, T-II, T-III, T-IV
- Voith 55.6335, 55.6336
- Volvo 97340, 97341
- VW/Audi G 052 162, G 052 990, G 055 025; ZF TE-ML 03D, 04D, 05L, 09, 11A, 11B, 14A, 14B, 14C, 16L, 16M, 17C, 20B, 20C, 21L.
Diskuze je prázdná.
Přidat příspěvek do diskuze
K produktu zatím nikdo recenzi nenapsal