APLIKACE:
Pro sportovní a závodní nasazení ve vozech, kde motor a převodovku maže stejná olejová náplň. Ideální rovněž pro samosvorné diferenciály. Doporučen i jako samostatná náplň převodovky vyžadující pro mazání olej viskozity 20w50.
UŽIVATELSKÉ VÝHODY:
Poskytuje o 37% menší koeficient tření a menší opotřebení součástí než u původní verze CTV 20w50.
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
- Výrazné snížení tření.
- Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
- Nižší produkci tepla.
- Vyšší výkon a kroutící moment.
- Vyšší spolehlivost motoru a převodovky.
- Vylepšenou energetickou účinnost.
- Plosyntetické základové oleje a speciální aditiva poskytují maximální ochranu motoru a rovněž převodovce - na úrovni API GL4.
- Syntetické složky zajišťují čerpatelnost podobnou olejům třídy 15w, čímž se snižuje tření a zvyšuje výkon bez negativního vlivu na hlavní ložiskové segmenty.
- Také vhodný pro konvenční motory, které mají vysoce zatěžovaná soukolí se šikmým ozubením, často kvůli provozu s vysokým tlakem oleje.
- Unikátní viskometrie tohoto oleje přispíví k jeho menšímu ubývání a činí jej ideálním i pro dlouhodobé sportovní zatížení - vytrvalostní závody.
- Olej CTV má vysokoteplotní viskozitou na hranici SAE 50, což zaručuje optimální tlak oleje za všech extrémních podmínek.
- Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
CHARAKTERISTIKA:
SAE viskozita: 20w50
Hustota při 15°C: 0.890
Kinematická viskozita při 100°C: 19.0cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 187cSt
Viskozitní index: 148
Bod skápnutí: <-15°C
Bod vzplanutí: >200°C
Viskozita při studeném startu -15°C(CCS): 9,500cP
Diskuze je prázdná.
Přidat příspěvek do diskuze
K produktu zatím nikdo recenzi nenapsal